Podręcznik planowania Aeg 64100kfn to kompaktowy przewodnik, który pomaga przedsiębiorcom planować i rozwiązywać problemy związane z finansami. Zawiera informacje o różnych aspektach planowania, w tym tworzeniu i wykorzystywaniu budżetu, wykorzystaniu zasobów, zapobieganiu i zarządzaniu ryzykiem oraz udoskonalaniu procesów. Podręcznik oferuje porady i wskazówki dotyczące wszystkich ważnych kwestii związanych z planowaniem, w tym tworzenie i wykorzystywanie wskaźników wydajności, wybór narzędzi i technik analitycznych, tworzenie baz danych i udostępnianie informacji. Jest to przydatne narzędzie dla osób zajmujących się planowaniem i zarządzaniem finansami.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik planowania Aeg 64100kfn
Wejdż do pierwszej na świecie prawdziwie interaktywnej przestrzeni kulinarnej. Pierwsza na świecie prawdziwie interaktywna przestrzeń kulinarna. Odkryj Z dumą prezentujemy chłodziarki do wina, które spełniają 5 podstawowych kryteriów niezbędnych do prawidłowego przechowywania wina. Przełomowe podejście do pielęgnacji ulubionych ubrań. Umożliwia umieszczenie każdego rodzaju detergentu, w tym kapsułki. Rewolucja w zmywaniu naczyń. Piekarnik parowySzuflada UniversalDose
Odkryj aplikację SideChef
Ciesz się zupełnie nowymi doznaniami kulinarnymi dzięki przepisom i wskazówkom szefów kuchni.
Swoboda w projektowaniu kuchni
Zarejestruj produktZarejestruj swoje urządzenie i odbierz kod rabatowy.
Akcesoria kuchenneDowiedz się więcej
Pakiety ochronneWięcej spokoju w codziennym życiu. pl/overlays/new-energy-label/" data-gtm-id="pap____new-energy-label">Etykiety energetyczneNowa etykieta energetyczna
Nowe etykiety klasy energetycznej, pozwalające łatwo identyfikować najbardziej wydajne urządzenia.
Poznaj naszą ofertę
Piekarniki
Płyty do zabudowy
Okapy
Lodówki
Zmywarki
Pralki
Suszarki
Pralko-suszarki
Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły negocjacje w przedsiębiorstwie, prowadzone przez jego przedstawicieli (menedżerów, pracowników funkcjonalnych) zarówno z partnerami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi podmiotami. Głównym celem badań było stworzenie kompleksowej i uniwersalnej metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie, mającej zastosowanie w poszczególnych dziedzinach jego funkcjonowania (dla różnorodnych rodzajów negocjacji). W pierwszej części pracy omówiono podstawy teoretyczne tych negocjacji oraz opracowano ich kompleksowy i uniwersalny model. Druga, zasadnicza część książki zawiera omówienie metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie. W trzeciej części pracy zamieszczono prezentacje empiryczne, stanowiące praktyczną weryfikację wybranych narzędzi szczegółowych z zakresu proponowanej koncepcji teoretyczno-metodologicznej.
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Seria specjalna: Monografie, nr 205
Rok wydania | 2012 |
---|---|
Liczba stron | 262 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie |
ISBN-13 | 978-83-7252-560-4 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o. o. |
- Nauki ekonomiczne
- Zarządzanie, organizacja, strategie
Praca obejmuje szerokie spektrum zagadnień dotyczących rozwoju terytorialnego począwszy od celów i polityk rozwoju poprzez zarządzanie rozwojem terytorialnym kończąc na instrumentach zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem planowania....
Autorami artykułów są: A. Kosieradzka, U. Kąkol, G. Kunikowski, W. Skomra, J. Smagowicz, J. Zawiła-NiedźwieckiCelem tego podręcznika, który jest drugim w serii, jest wieloaspektowe przedstawienie problematyki planowania cywilnego, w tym...
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i...
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie podstawowej wiedzy z zakresu planowania finansowego w przedsiębiorstwie oraz umożliwienie czytelnikowi nabycia praktycznych umiejętności sporządzania planu finansowego na potrzeby oceny...
W książce „Planowanie finansowe w zakładach opieki zdrowotnej" przedstawiono zagadnienia dotyczące planowania finansowego, które są niezwykle przydatne w zarządzaniu współczesnym zakładem opieki zdrowotnej. Publikacja zawiera...
Planowanie i ewaluacja polityk publicznych to jedne z kluczowych składników programowania polityki publicznej opartej na dowodach. W modelu tym, mającym bezpośrednie zastosowanie w praktyce, poszukuje się rozwiązań pomagających radzić sobie...
Książka zawiera uporządkowany wykład podstaw budżetowania. Dwie części, z których jedna poświęcona jest planowaniu, a druga kontroli budżetowej, uzupełnione listami pytań kontrolnych oraz zadaniami pozwalającymi przećwiczyć nabyte...
Podręcznik „Planowanie i organizacja projektu logistycznego” przeznaczony jest dla studentów dziennych i zaocznych specjalności logistyka, a także dla praktyków. Ma on na celu dostarczenie niezbędnych narzędzi wspomagających proces...
Historia systemu planowania przestrzennego – od początku XX wieku do dziś. „Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne – ewolucja systemu” to prosty i przejrzysty podręcznik, na który składa się przegląd aktów prawnych i ustaw...
Spis treści
Wstęp | 9 |
Część pierwsza. PODSTAWY TEORETYCZNE PLANOWANIA NEGOCJACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE | 17 |
Rozdział 1. Przedsiębiorstwo jako strona i środowisko negocjacji | 17 |
1. 1. Definicja i założenia metodyczne planowania negocjacji w firmie | 17 |
1. 2. Interpretacje i kierunki badań negocjacji | 21 |
1. 3. Przedsiębiorstwo i dziedziny jego działalności jako obszary negocjacji | 26 |
1. 4. Negocjacje z perspektywy modeli i teorii firmy | 29 |
1. 5. Zewnętrzne determinanty negocjacji w przedsiębiorstwie | 36 |
1. 6. Wewnętrzne uwarunkowania negocjacji w firmie | 41 |
Rozdział 2. Model systemu negocjacji w przedsiębiorstwie | 46 |
2. Założenia konstrukcyjne modelu systemu negocjacji w firmie | 46 |
2. Struktura modelu systemu negocjacji w przedsiębiorstwie | 50 |
2. Funkcje kadry kierowniczej w negocjacjach | 55 |
2. Typologia negocjacji w firmie | 61 |
2. Procesy negocjacji w przedsiębiorstwie | 66 |
2. Systematyka szczegółowych metod negocjacji | 72 |
Część druga. METODYKA PLANOWANIA NEGOCJACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE | 80 |
Rozdział 3. Identyfikacja i analiza przednegocjacyjna | 80 |
3. Wstępna identyfikacja negocjacji w firmie | 80 |
3. Określenie grup interesów | 86 |
3. Identyfikacja negocjacji wielostronnych i koalicji | 91 |
3. Analiza sytuacji negocjacyjnej | 96 |
3. Identyfikacja związków pomiędzy sytuacjami negocjacyjnymi | 100 |
Rozdział 4. Ustalanie zakresu i strategii negocjacji | 105 |
4. Szacowanie siły przetargowej stron negocjacji | 105 |
4. Określanie problemów i celów negocjacji | 111 |
4. Formułowanie wariantów rozwiązań problemów | 117 |
4. Wybór strategii prowadzenia negocjacji | 122 |
4. Konkretyzacja strategii – dobór pomocniczych narzędzi negocjacji | 128 |
Rozdział 5. Planowanie operacyjne negocjacji | 134 |
5. Tworzenie zespołu negocjacyjnego | 134 |
5. Zlecanie zadań i uprawnień reprezentantom | 140 |
5. Alokacja rzeczowych zasobów negocjacji | 149 |
5. Szacowanie kosztów i efektów negocjacji | 153 |
5. Opracowywanie dokumentacji planistycznej | 158 |
Część trzecia. ZASTOSOWANIA METODYKI PLANOWANIA NEGOCJACJI W FIRMIE (PREZENTACJE EMPIRYCZNE) | 164 |
Rozdział 6. Analizy sytuacji negocjacyjnych | 164 |
6. Założenia praktycznego wykorzystania metodyki planowania negocjacji | 164 |
6. Identyfikacja preferencji interesariuszy negocjacji w zarządzaniu projektem | 167 |
6. Analiza wariantów rozwiązań z oceną ryzyka w negocjacjach zbiorowych | 176 |
6. Ocena siły przetargowej i ustalenie strategii negocjacji w zakresie sprzedaży | 185 |
Rozdział 7. Plany i procedury negocjacyjne | 193 |
7. Planowanie negocjacji zakupowych w przedsiębiorstwie | 193 |
7. Procedura wyboru wykonawcy robót – partnera negocjacji przetargowych | 203 |
7. Plan negocjacji inwestycyjnych | 208 |
Zakończenie | 227 |
Literatura | 232 |
Spis tabel | 249 |
Spis rysunków | 250 |
Streszczenie w języku angielskim | 251 |
Wykaz rozpraw habilitacyjnych wydanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie | 254 |
RozwińZwiń
- Przejdź do menu głównego Przejdź do treści
Publikacja skierowana do uczniów kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych.
Każdy rozdział publikacji zawiera krótki wstęp teoretyczny oraz karty pracy z zadaniami. Różnorodne ćwiczenia ułatwią nauczycielowi prowadzenie zajęć w szkolnej pracowni, a uczniowi pozwolą wyszlifować potrzebne umiejętności. Zadania skonstruowane są tak, by wyrobić nawyk myślenia i starannego wykonywania poleceń. Publikacja zachęca ucznia do wnikliwej i uczciwej oceny własnych umiejętności. Może także stanowić cenny materiał ćwiczeniowy i powtórzeniowy dla osób przystępujących eksternistycznie do egzaminu zawodowego.
Rok wydania:2018Oprawa:MiękkaLiczba stron:160Typ publikacji:publikacja do praktycznej nauki zawoduNośnik:książkaNr wydania:IVWydawnictwo:WSiPSymbol:159211EAN-13:978830214976453ISBN:9788302149764
Paczka
- Waga0. 405 kg
Inne z tej serii/cyklu
-20%
Dodano do koszyka
Ilość: szt.
Cena: zł Wartość koszyka: